Veel gestelde vragen - PMI MEGENS Skip to main content

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

  • Waarom is een servicecontract belangrijk?

    Met periodiek onderhoud voorkomen we problemen aan uw installaties en verlengen we de levensduur ervan. Daarnaast wordt u snel geholpen als er onverhoopt een storing is.

  • Wat valt er onder een zakelijk servicecontract?

    Voor bedrijven hebben we geen standaard servicecontract. We komen graag bij u langs, zodat we een voorstel op maat kunnen maken.

  • Hoe werken jullie bij een storing?

    Als uw installatie storing heeft, komen we zo snel mogelijk langs om het probleem te verhelpen. Doet de storing zich ’s avonds of in het weekend voor en kan de afhandeling niet tot de volgende werkdag kan wachten? Dan kunt u een beroep op de storingsdienst doen. Deze is 24/7 bereikbaar.

  • Hoe sluit ik een particulier servicecontract af?

    Dat kan heel eenvoudig. Download hier het formulier en mail deze naar info@peter-megens.nl.

  • Stel: ik heb problemen aan mijn installatie, maar geen servicecontract. Komen jullie dan?

    Tijdens kantooruren komen we dan ook, maar onze opdrachtgevers met een servicecontract gaan uiteraard voor. Ook kunt u zonder servicecontract geen beroep doen op de storingsdienst die buiten kantoortijden actief is.